Pakketje kwijt id post, heb er zelf voor moeten mailen gezien geen gehoor, dan voorstel tot opnieuw versturen, maar we zijn nu bijna 3 weken verder en er nog steeds niets van gezien….
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marie Das
- Anoniem
Hoesje is helaas nooit aangekomen. Goed opgepakt door de klantenservice, super afgehandeld.
Hoe zou je Phone-Factory beoordelen?
- Ingmar ter Horst
Product was prima en goede aanbieding. Maar ondanks uitschrijven toch belachelijk veel mailtjes krijgen met verzoek om reviews....
- Akkelien Vos
Snelle levering, mooie telefoonhoesje en fijne acties.
- Esmeralda Flantua
Hoesje valt steeda van de telefoon af als je em open klapt
- tyler kniesmeijer
mijn kabeltje is kapot