Hoesje gekocht voor de S8, die is prima. Screenprotector a 4,95 erbij gedaan ihk meteen klaar, die was echt slecht. Was te klein en plakte totaal niet op de edge randen. Na drie dagen eraf gehaald. Al met al matig tevreden
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Andy Meijer
- Fatma Tekir
Super webwinkel snelle reactie op je vraag en goede oplossingen die ze bieden!!
Hoe zou je Phone-Factory beoordelen?
- Bert
Na goede feedback van het bedrijf, nette afhandeling van mijn klacht over het verzenden. Product wat ik heb ontvangen voldeed aan de verwachtingen
- Melanie de Kruijf
Snelle levering en netjes verpakt
- Lara van Schaik
Erg snel en nette levering
- Naoufal d
Goed geholpen!