De telefoonhoesje kwam beschadigd binnen (plaatje van gehard glas zat los van het frontje) kan gebeuren. Meteen even een foto gemaakt en per mail gestuurd dat me telefoonhoesje stuk is geleverd, zonder problemen en vragen is er een nieuwe opgestuurd en heb het al ontvangen die wel goed is, goede service dus!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Teun Wirken
- E. Boelens
Ik heb 2 artikelen besteld en betaald en 1 artikel ontvangen. Ik heb contact gezocht met de vraag waar mijn andere artikel blijft. Mijn verwachting is dat er op gereageerd wordt. Ik ben in afwachting. Vandaar mijn reactie op klantenservice en Nazorg en garantie n.v.t.
Hoe zou je Phone-Factory beoordelen?
- wim j
Prima kwaliteit en snelle leverimg
- Liesbeth Knotter
Prima service snelle levering.
- Christ Vroomans
goede en snelle levering
- jurian nieuwdorp
Niet tevreden kreeg het product beschadigd binnen de verzending was wel snel en goed