Goede bezorging, drie mooie vazen gekocht, jammer van de bakfouten bij twee. In een winkel had ik mooiere exemplaren gekozen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ludo
- Gonny Mols
Prachtige bloemen,met veel zorg verpakt
Hoe zou je Decopots beoordelen?
- Frank
Over de levering is niets op aan te merken. Goed verpakt en conform opgave verstuurd. Helaas is de afwerking van het product totaal verschillend van de afbeelding. Ja het is handgemaakt, maar wij hebben een matte uitvoering gekregen terwijl op de website een glanzende geglazuurde vaas is weergegeven. Helaas telefonisch niet bereikbaar en (nog) geen reactie op mijn email ontvangen. Na het plaatsen van deze bovenstaande review (met twee sterren) werd ik vrijwel direct gebeld en is de klacht correct opgelost. Daarom gewijzigd naar 4 sterren.
- Lucienne Aelterman
Zeer mooie produkt was zeer goed ingepakt en veilig. Niet lang moeten wachten . Bestellen na paar dagen had ik mijn pakje. Ik ben zeer tevreden het is een aanrader voor de andere mensen, alvast bedankt voor de goede leveringen.
- Peter Geurts
We zijn prettig verrast door de uitstekende kwaliteit van het geleverde stenen beeld “ijsvogel met vis” en om dan nog maar niet te spreken van de verpakking, die was handmatig met grote zorgvuldigheid gedaan om het beeldje goed te beschermen om het zo veilig bij (ons) klant te bezorgen. Klasse hoor!!
- Karen
Prachtig product. Service prima.