Het heeft wel wat lang geduurd voor mijn vaas er was, nl maandagmiddag besteld, zaterdagavond bezorgd.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- W Ermers de Vree
- Linda Mussen
alles zorgvuldig verpakt, heel mooie vaasjes, zien er in het echt nog mooier uit dan op de foto’s
Hoe zou je Decopots beoordelen?
- Jannie Deunk
De verpakking was helemaal stuk
- Uta
De bestelde keramiek hond is geweldig! Fantastisch mooie webwinkel.
- Harry Tabor
Snelle levering, goed verpakt
- Nannie Peters
Mooi product, jammer dat ze niet in winkels te bewonderen zijn.