Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
MASTER GRILLS heeft 267 5 ster reviews 267
MASTER GRILLS heeft 22 4 ster reviews 22
MASTER GRILLS heeft 0 3 ster reviews 0
MASTER GRILLS heeft 1 2 ster reviews 1
MASTER GRILLS heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. diane

    Mooie producten, goede service

  2. Roxann Van Lint

    Snelle en correcte levering

  3. Hoe zou je MASTER GRILLS beoordelen?

  4. Hans

    Een paar weken geleden een smoker Denali 18 inch besteld. N.a.v. een bezoek in Berlicum en uitleg te hebben gekregen van Tim wist ik al dat deze smoker in tegenstelling tot de 20 inch standaard geen verdeelplaat heeft voor de warmte. Na een paar keer wat grotere stukken vlees erop te hebben gehad tot de conclusie gekomen dat dit onderdeel toch echt wel noodzakelijk is. Dus op woensdagavond via email contact opgenomen met Tim en gevraagd of deze alsnog te bestellen is. Na bevestiging hiervan te hebben gekregen alsnog besteld. Voor 8 uur 's ochtends op donderdag al bevestiging ontvangen dat pakket was aangemeld bij postnl en vrijdagochtend 10 uur was postnl er voor de aflevering. Super snel gedaan en perfecte service. Kwaliteit van de verdeelplaat is overigens net als die van de smoker erg goed en robuust. Overall zeer tevreden met de aankoop van de smoker en het contact met Tim.

  5. marcel delforge

    Vlot bestelling, zeer goede prijs, heel snel levering, uitstekend materiaal ( santa maria grill). Alles tip top.

  6. Bernard Schoofs

    Beste service en aanbod ever !! Dag erna thuis voor de deur geleverd !

  7. Jacqueline van Driel

    Door de telefonische onderbouwing en grote kennis werd mijn beslissing voor het kopen van de Ofyr bevestigd als goede keuze. De snelle levering en behulpzame bezorger maakte het compleet. Door Tims grote vakkennis en zeer nette bezorgdienst raad ik iedereen aan om bij Master Grill een BBQ of nog beter een Ofyr te kopen. Het staat als een kunstwerk in de tuin, het is een lust om van te eten en naar te kijken.