Prima service, snelle levering en wijn is lekker.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Isabelle Salsmans
- PG Van Dam
Nog geen mening
Hoe zou je WYNZ beoordelen?
- Alex Eckhardt
Zeer hoge klantvriendelijkheid. Voor het het eerst een Amicone Rosso bestelt bij Wynz. Bleek doorgeslagen en aangezien dit bij wijn kennelijk kan gebeuren dit gemeld. Per omgaande een excuus mail en inmiddels een nieuwe bin ontvangen. Deze wijn wel zoals die zou moeten zijn: Heerlijk. Top van Wynz. Dat ze daarnaast nog een extra gratis bin Zensa Rosso meesturen als “goedmakertje” ontroert bijna 😉.
- Rudolf JA Buirma
Snel en adequaat een vergissing hersteld. Goede wijn
- Irene Godfroid
Uitstekende wijn en goede service
- Hans Teunisse
De bestelling wordt door WYNZ keurig en uitstekend verwerkt. De wijn daarentegen valt tegen. De beschrijving suggereert iets anders dan mijn smaakpapillen ervaren. Ter vergelijking had ik 3 krachtige wijnen besteld. Een Montepulciano d'Abruzzo , een Amicone Rosso Veneto 2015 en een Vacqueyras AOP. Alle wijnen zijn wat aan de zoete kant, vooral de Italiaanse, en het beloofde fruit blijft (daardoor?) op de achtergrond. Ook is er nauwelijks sprake van een afdronk. Het goede ervan is dat er daarom ook geen nare bittertjes, zuurtjes of zoetjes blijven hangen. De smaak is gewoon weg. Alleen.....dat is niet wat ik van een wijn verwacht!