Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Windowtinten heeft 77 5 ster reviews 77
Windowtinten heeft 0 4 ster reviews 0
Windowtinten heeft 0 3 ster reviews 0
Windowtinten heeft 0 2 ster reviews 0
Windowtinten heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. G van der Velden

    Zeer aan te raden cursus als je wat wil gaan doen met dit vak. Erg duidelijk en een goed begin om je werkzaamheden met voort te zetten! Na de cursus gelijk de benodigde spullen kunnen bestellen zodat ik direct aan de slag kon!

  2. Jessy van Looij

    Top service, een paar dagen terug de cursus windowtinting gevolgd. Hier heeft Jean-paul ons erg veel geleerd. Na deze cursus weet ik precies wat er nodig is om de beste kwaliteit in windowtinting te kunnen leveren met levenslange garantie. Daarnaast is de cursus zeer besloten waardoor er veel aandacht is voor het leerproces. Hierdoor ga je naar huis als een professioneel tinter. Ook de persoonlijke nazorg is zeer aantrekkelijk!

  3. Hoe zou je Windowtinten beoordelen?

  4. AutoNavigatieNoord

    Jean-Paul is iemand met een ongelooflijke passie voor het vak. Zeer leuke en informative cursus dag bij Windowtinten.nl gehad. Het was een stukje rijden: 400 KM heen en 400 KM terug maar 100% de moeite waard. Bedankt Jean-Paul voor de super cursus! AutoNavigatieNoord Appingedam

  5. Jeroen Van Helleputte

    Zeer goede en professionele cursus. Een echte aanrader voor wie direct aan de slag wil. Bedankt Jean Paul het was een leerrijke en aangename dag.

  6. Robin Houben

    Een super cursus👌 Alles zeer goed uitgelegd door Jean-Paul. Je merkt dat hij het tinten met passie doet en ook uitlegd aan de mensen die de cursus gaan volgen. Een echte aanrader!!! Als iemand me zou vragen waar deze cursus te volgen zou ik maar 1adres doorgeven, dit adres👌👌

  7. Tom Hotterbeekx

    Cursus was zeer leerzaam. Jean-Paul is een perfectionist en heeft een echte passie in het tinten van ramen. Dit laat hij ook blijken bij het uitleggen en aanleren van de stof. Zeer professionele aangepakt, hele leuke mensen. Een echte aanrader!