Mooie artikelen (t-shirts) Ben zeer goed geholpen en de levering is supersnel.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Hugo Grootenboer
- Bram Janssen
Mooi shirt ;snel ontvangen en hele aardige medewerker!
Hoe zou je www.outfit-s.nl beoordelen?
- Gerrie van Willigen
Ik had een maat te klein besteld. Na contact snel retour en nieuwe ( maat groter) in huis. Ook een mooie kwaliteit Ik ben heel tevreden!
- Amber
Goed service, goed product
- Gerbry
Mooie kwaliteit T-shirts met creatieve ontwerpen, maar de kwaliteit van de opdruk zelf viel me tegen. Lijkt teveel op plastic, alsof het er op geplakt was.
- Tanja Wanten
Mooie broeken .Heb er al vaker besteld