Blij met mijn capibara shirt wat blijkbaar opnieuw in de handel is gekomen na tijdelijk uitverkocht geweest te zijn!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Roel Ermers
- Johny Versteeg
Leuke comfortabele shirts....krijg er leuke reacties op
Hoe zou je www.outfit-s.nl beoordelen?
- Martin
Mooie originele shirts, goede kwaliteit en vooral ook biologische katoen. Helemaal top! Ben in de winkel geweest.
- Gerda Verschoof
Mooie kwaliteit. Snelle levering. Goed dat er een behandelvoorschrift bijgeleverd wordt.
- marcel sukkel
Goede service, altijd alles correct geleverd
- Goed contact met de verkoper!
Onlangs een besteling gedaan van 2 shirts die bij ontvangst voor mij te klein vielen. Contact opgenomen via de gegevens op de pakbon en direct persoonlijk contact gekregen met de verkoper. Verzoek voor retourneren gedaan en nog voordat ik mijn shirts retour had gestuurd, lagen er al weer 2 in een grotere maat in de brievenbus. Klasse!