Kwaliteit van de lijst was prima, zeker gezien de lage prijs. De levering was echter minder goed. Na twee weken zelf nagevraagd waar het product bleef. Er bleek sprake van een verhuizing te zijn (nergens terug te vinden op de website) en steeds werd gezegd dat het product waarschijnlijk binnen enkele dagen zou worden geleverd. Het heeft uiteindelijk meer dan een maand geduurd
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Stefan
- J. de Bruin
Helaas bijna 3 weken moeten wachten op de levering. Snelle reactie op een eerste mail, tragere reactie op een tweede mail. Lijst was goed ingepakt. Plexiglas heeft een groene waas, waardoor de (lichte) achtergrondkleur van de poster wordt vertekend. Voor mij geen aanrader.
Hoe zou je Lijstengigant.nl beoordelen?
- G.
Twee lijsten besteld. Helaas was het niet zoals staat beschreven met twee weken geleverd. Daarbij ook geen communicatie vanuit lijstengigant ontvangen zoals ze zelf aangeven. Na contact opgenomen te hebben per mail (kan niet per telefoon!?)snel antwoord ontvangen, echter was de gemaakte belofte niet nagekomen over de verwachte levering. Daarna nogmaals contact opgenomen en toen klopte het wel. Lijsten zijn niet duur en verwacht dus ook geen top kwaliteit. Hoewel de lijst zelf erg mooi is, is de afwerking niet netjes. Lijst latten niet netjes aan elkaar gezet en in het frame aan de achterkant worden dikke grote nietjes erin geslagen (ter bescherming voor vervoer van de hoekjes met karton erom heen), heel irritant en lastig om die er veilig uit te krijgen gezien je er kracht voor moet zetten.De hoekjes die niet goed waren gezet heb ik nu met een zwarte stift ingekleurd en je ziet het niet meer. Alles bij elkaar wel tevreden maar zal niet snel nog eens wat hier bestellen. Soms is goedkoop helaas ook duurkoop en communicatie mag nog wel beter ontwikkelen naar een pro-actieve houding.
- Piet
moest zeer lang wachten op mijn bestelling. ik heb meerdere keren zelf actief navraag moeten doen over de levertijd. Ik had de lijst gekocht als verjaardagscadeau, deze kwam een week te laat.
- Henk Bults
Goede service. Verkeerde opgave formaat lijst werd, direct gecorrigeerd. Teveel betaalde bedrag is, direct geretourneerd.
- j.e schuurman
Mijn foto valt er uit slechte kwaliteit op mails krijg je geen antwoord