Pakket is niet aan de deur geleverd. Is gewoon in de portiek gezet. Ook geen berichtje waar het pakket lag . Iedereen kon het zo meenemen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anna Jonker
- Marjan Stokmans
Goede service en ook goed verpakt
Hoe zou je Lijstengigant.nl beoordelen?
- Loes van Munster
De levering duurt veel te lang!!!!
- Harry
Bijzonder slechte levering. Na ruim een week nog niets ontvangen. Dit is eenmalig.
- A.A. Kaas
Heb niks aan deze lijsten. Gebeld met klantenservice, telefoon wordt niet opgenomen
- Karla Hartman
Hele mooie lijsten en netjes en snel bezorgd!