Verzenden ging goed mis: Dinsdag 26 juni heb ik twee lijsten bij jullie besteld. Op jullie website staat het dat jullie ongeveer 5 werkdagen nodig hebben om te leveren. Pas op donderdag 5 juli kreeg ik een email dat jullie de pakket hadden verstuurd. Verder hoor ik niks. Tot vanochtend toen de schoonmaker van een restaurant hiernaast aan de deur stond met jullie pakket omdat het bij hun bij het vuilnis stond. Nog vanuit de bezorger, nog vanuit jullie heb ik nooit vernomen dat dit pakket bij de buren bezorgd is. Producten zijn kapot: Toen ik uiteindelijk vanochtend het pakket openmaakte was ik zeer teleurgesteld. De lijsten "Savona" hebben volgens jullie website "Hoogwaardig acrylglas". Dit blijkt goedkoop plastic te zijn wat ook nog eens onder de krassen en beschadigingen zit. Dit geldt voor beiden lijsten die ik heb besteld. Geen informatie over hoe ik de producten aan jullie kan retourneren: Ik bestel vaak online en er is altijd goede informatie over hoe ik de producten kan retourneren met een retour stikkers erbij. Bij jullie pakket zit totaal geen informatie, behalve een kwaliteitscontrole A4 die niet is afgetekend. Tevens is er op de website amper iets te vinden. Er staat dat ik binnen 14 dagen na ontvangst de bestelling moet annuleren, maar er staat nergens hoe dit moet. Hierbij dus: ik wil mijn bestelling bij jullie annuleren en retourneren. Van mijn klacht krijg ik standaard antwoorden terug waar ik niks mee kan. Ik zou iedereen aanraden om lijsten ergens anders te bestellen! Dat heb ik nu gedaan en het was een wereld van verschil in kwaliteit, levertijd en service.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ina Schjelderup
- Petra Keers-Wieringa
Kwaliteit heel erg mager. Kleur goed. Zelfs geen glas in lijsten. Klemmetjes erg klein.
Hoe zou je Lijstengigant.nl beoordelen?
- Rudolph Pauli
Goede lijst, uistekende verpakking in verzending, Goede prijs!
- Wim Miltenburg
Prima gegaan, product uitstekend , kwaliteit lijsten goed, enige minpuntje is dat het lang duurt voordat je inzicht in orderverlooop krijgt
- Esther Smit
Onbereikbaar per telefoon en email. Geen levering voor alsnog na meer dan twee weken.
- Lyan Van Meer
Goed ingepakt!