Nog nooit enig probleem gehad. Prima levering. Leuke site.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Johanna den Dulk
- Corri de Borst-Dekker
Ik heb 2x een bestelling gedaan en ben heel erg tevreden over de kwaliteit en presentatie van de produkten. Een snelle bezorging b.v. op maandag besteld en op dinsdag ontvangen.
Hoe zou je GOGOstramien beoordelen?
- Janny Sierat
goede service
- A.Pais
fantastisch goed verzorgd snel binnen
- ria evers
alles is corekt verlopen en goed afgehandel
- Lia
Mijn bestelling was er snel alleen de postbode had het in de brievenbus gedaan en grote bladen stramien paste maar net erin ging wel maar eruit was een hele klus😄😄😄 (woon in een flat )