Supersnelle levering, na een paar uur een mailtje dat de spullen klaar lagen om opgehaald te worden. Keurig ingepakt en mooi materiaal. Enorm vriendelijke jongens!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ben
- Henk Quast
De levering in snel (2 dagen) De bestelde producten zijn uitstekend verpakt. Er is echt zorg aan besteed. Mijn complimenten daarvoor. Dit bedrijf is zeker een aanrader.
Hoe zou je Green Basic beoordelen?
- dirk dijkstra
Snel, netjes verpakt en correct geleverd met een mooi kaartje. Dus een prima bedrijf.
- Pieter
Vandaag mijn bestelling binnen gekregen en alles was keurig verpakt. Weer helemaal blij. Ga zo door!
- Bert Ploeg
Mooi product, niet duur
- Guido Brouws
Mijn bestelling is snel en goed verwerkt. Volgende dag al in huis!