Omdat het prima kwaliteit is en alles altijd netjes verpakt. Ook vind ik mede doordat ik 3 autististische personen in mijn gezin heb, het geweldig vind hoe ze met deze mensen in het bedrijf werken. Diepe buiging.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Louise Van der Zee
- Cordula Junginger
levering binnen 1 dag- perfekt
Hoe zou je Green Basic beoordelen?
- Arjen Duursma
Prijs en kwaliteit is goed. Verzendkosten in verhouding tot wat andere bedrijven rekenen heel netjes. Snelle levering van de bestelling en een attent berichtje erbij van het team. Top. Leuke spullen op de website waarvoor ik vast ga terugkomen.
- Elles Maarseveen
Snelle levering kwalitatief goed
- Krista Schram
snelle levering en een super leuk hand geschreven briefje erbij :)
- Joost Kouwenoord
Al een paar keer wat maatwerk besteld, uitstekende service en kwaliteit