Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Badgoed.com heeft 1986 5 ster reviews 1986
Badgoed.com heeft 840 4 ster reviews 840
Badgoed.com heeft 123 3 ster reviews 123
Badgoed.com heeft 72 2 ster reviews 72
Badgoed.com heeft 158 1 ster reviews 158

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Toon van der Meijden

    Badjas werd geleverd zonder dat daar een bericht over was gestuurd. Alleen we hebben het verzonden en toen niks meer. Totdat deze onverwacht bezorgd werd. Wel keurig excuses hiervoor gehad.

    Reageer
  2. Pluisje

    Wat een geweldige service van de nieuwe eigenaar! Het probleem is super opgelost. Goede communicatie. De Marc O’Polo timeless women badjas is van supermooie kwaliteit en de maat M is perfect. Komt overeen met maat 40. De badjas is lekker lang. De prijs is aan de hoge kant maar gezien de kwaliteit en afwerking wel waard.

  3. Hoe zou je Badgoed.com beoordelen?

  4. T

    Nieuwe Eigenaar. Luc Zwetsloot heeft Badgoed.com overgenomen. kreeg deze mail van Luc... Beste T, Helaas was de vorige eigenaar failliet gegaan en daar ben jij een van de gedupeerden van geworden. Als nieuwe eigenaar wil ik alle klachten verzamelen en kijken wat ik allemaal voor de gedupeerden kan doen. Zou je mij een mail kunnen sturen met de situatie en je ordernummer op ...badgoed.com? Met vriendelijke groet, Luc Badgoed.com Wat ontzettend attent dat je als nieuwe eigenaar al deze moeite hebt gedaan om de gedupeerden te benaderen. Beste Luc Dankjewel voor de coulante oplossing 👍

  5. Willy Hijgenaar

    Geweldig om nieuwe keukendoeken en theedoeken uit te zoeken,veel keus,goeie prijs.

  6. Josja

    Bedrijf op vakantie of permanent gesloten? 30 juli bestelling geplaatst. Bevestiging ontvangen maar daarna niets meer. Reageren niet op telefoontjes of e-mails. Vandaag zie ik ineens een melding dat ze gesloten zijn en dat de webshop ook dicht is voor bestellingen. Heel vreemd. Zijn ze op vakantie? Zo ja, sinds wanneer en waarom staat dat er niet bij? En waarom is mijn bestelling dan niet verstuurd voordat ze dicht gingen. Of zijn ze permanent gesloten? Krijg ik dan mijn geld terug?

    Reageer
  7. Carla Metselaar

    De maat is niet goed de telefoon word niet beantwoord als je zo een winkel hebt duurd dat niet lang nog steeds niets van de retour iets gekregen Gelijk de laatste keer

    Reageer