Ik heb heel veel verschillende soorten merken geprobeerd voor mijn gevoelige huid, maar geen doet mijn huid zo goed als het merk Kalme. Hopelijk verdwijnt dit merk nooit!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- D
- Marieke
Mijn 1e bestelling prima verlopen.
Hoe zou je Nisim.nl beoordelen?
- Noor
Supersnelle levering
- Laila Van Kralingen
Ik gebruik de Dry Eye gel en dat is ontzettend prettig. Het prikt totaal niet en de eczeem is snel verdwenen!
- Sandra L
Goede service. Snelle verzending. Over de producten kan ik nog niet veel zeggen, ik gebruik ze nog maar heel kort.
- Hinke
Dik tevreden