Ik heb jullie product goed ontvangen maar nog niet gebruikt. Ik heb het gekocht op advies van mijn kapster die er erg tevreden over is. Jammer dat jullie bezorgkosten in rekening brengen. Mogelijk is hier een elegantere oplossing voor te vinden
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Math Slangen
- Kimmie
Snelle levering, fijne creme
Hoe zou je Nisim.nl beoordelen?
- Josje
Goede service
- margriet van leijden
tevreden over product.prima levering
- M.Z.
De yam cream is een super fijn product. Het bevalt me beter dan ik had gedacht van tevoren. Ik raad het iedereen aan, probeer het gewoon.
- A. S.
Ik gebruik de oog-gel sinds een paar dagen ivm geirriteerde jeukerige ogen. Daardoor kan ik geen make-up dragen. Nu ik de oog-gel gebruik gaat het een stuk beter. Ik kan in ieder geval weer make-up gebruiken dus dat is heel fijn.