Davy Goossens
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij Fixfine.nl, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees onze gebruikersvoorwaarden.
Bestelling ontvangen volgens afspraak , bestelling was helaas niet compleet gebeld gemaild geen reactie/ weer langs Bouwmaat om een tang te kopen voor de clips dus erg jammer dat het zo gaat !
Bestelde producten zijn heel snel geleverd en van hoge kwaliteit.
Zit nog op de spullen te wachten, heel weekend niets kunnen doen, komt door dpd. Ik zou een andere pakketbezorger nemen als ik hun was.
Als ik mijn spullen bezorgt zou kunnen krijgen zou ik een reactie kunnen geven. dpd gaf aan tussen 6 en 7 te bezorgen ben steeds thuis geweest, niets geleverd. krijg wel een melding dat het bezorgt is is het weer naar het sorteercentrum gebracht. Wanneer het nu komt dat weet ik ook niet. Ligt niet aan jullie maar aan dpd