Pakket in de portiek onbeheerd tegen mijn deur achtergelaten. Heb niet afgesproken met de verzender dat mijn pakket via DHL verstuurd zou worden. Dit pakket zou via de reguliere post verstuurd moeten worden. Ik was van plan om iedere week een bestelling te plaatsen van rond de 50 a 60 euro. Dit gaat dus niet meer door. Ik zoek wel een betrouwbare verkoper, die wel serieus omgaat met mijn eigendommen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Hamza
- R.S.J.M. Talboom
Ik voel me bij Kraatje als klant altijd serieus genomen. Leveringen van Kraatje zijn bijna altijd ruim op tijd. Als ik telefonisch info nodig heb wordt ik altijd netjes aan de telefoon geholpen met nuttige info. Kortom : ik ben nog steeds zeer tevreden over de produkten en services die Kraatje mij bied.
Hoe zou je Kraatje beoordelen?
- Erik Leus
Super snelle levering van zeer netjes verpakt kwalitatief prima product!!!
- Hans Mol
snelle levering en een goed product
- Sander Repriels
Tevreden, goede stabiele qualiteit! Aanrader!
- rien breetvelt
erg blij met hun, tongcat en purwoceng