Heerlijke thee & super mooi ingepakt!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marleen De Jonge
- Nikki
Precies zoals verwacht! Zoals altijd weer fantastische service en prachtig ingepakt!
Hoe zou je De Thee Winkel beoordelen?
- Netty Van Lier
Levering duurde vrij lang
- Nicole
Ze denken goed mee, leuk ingepakt (cadeautje voor de juffen).
- Bert Ploeger
Bestellen ging goed, maar het bedrijf heeft de verkeerde bezorger gekozen. De bestelling heeft er bijna een week over gedaan.
- Jannet Hulshof
Goeie service mooi duidelijke mail en goed ingepakt .niet lang op bestelling wachten