Heerlijke thee, snelle levering, prachtig ingepakt met een kleine attentie erbij. En de laatste keer zat er een heerlijke chocolade kerstboom bij van Tony’s Chocolonely. Zo lief!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jackie Moerkerken
- Robert Lange
Heerlijke thee en altijd een leuk extraatje.
Hoe zou je De Thee Winkel beoordelen?
- Soulia Afoulan
Ik blijf voor altijd vaste klant bij deze winkel, niet is alleen de thee heerlijk en alles met zorgvuldigheid ingepakt, ook zijn de eigenaars zeer vriendelijk en wordt netjes te woord gestaan, een top bedrijf!!!!
- Philippe Vanovenberghe
Super in orde! Mooi materiaal en mooi verpakt! Aanrader
- Jannelize Quist
We hebben voor het eerst losse thee besteld, en de thee smaakt echt heerlijk!
- Karin Nitsche
Mooi verpakt en heerlijke thee.