Snel geleverd, goede producten en heel mooi ingepakt. Kortom: erg tevreden!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Christina Gorissen
- Vincent Otten
Hoe zou je De Thee Winkel beoordelen?
- Dieuwke Fetter
Ontzettend leuk verpakt, zo leuk om te krijgen en geven
- Arjan
Keurig op tijd geleverd. Bij een fout van het bedrijf dat de bezorging verzorgt heeft detheewinkel alle moeite genomen om uit te zoeken waar het fout is gegaan en hier helder over gecommuniceerd. Dank daarvoor!
- Jellie Dijkstra
Snelle service, vriendelijk, prijs kwaliteit goed
- Veerle Joosen
Persoonlijk en snelle levering