Ik had een cadeautje voor een vriendin besteld. Zij gaf aan dat het super leuk verpakt was en de thee erg lekker is. De website ziet er leuk uit en het was sneller verzonden dan op de site aangegeven. Ik kom nog een keer terug :)
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Esther
- Hester Geerdink
Super service, ik kom hier graag voor eigen bestellingen maar ook voor zakelijke bedankjes. Bedankt weer en tot de volgende keer!
Hoe zou je De Thee Winkel beoordelen?
- T
Mooie snelle levering en goede service
- Veronique van Kammen
Lekkere thee. Heeft veel mogelijkheden voor leuke cadeautjes. Zeker de moeite waard om te proberen. Ik heb het opgehaald want we wonen in hetzelfde dorp, het maken van een afspraak was geen probleem. Vriendelijke eigenaresse. Ga er vaker gebruik van maken.
- Jolanda Klaassen
Heerlijke thee en extra's. De vrolijke verpakking was een leuke verrassing.
- Justin
Heel lekkere thee en snel geleverd!