Gewoon goed
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- A. de Roo Rottine
- Evelyne Stappaerts
Heel groot aanbod en super service. Mooi ingepakt toegekomen. Net een cadeautje voor mezelf. Thee is heerlijk!
Hoe zou je De Thee Winkel beoordelen?
- Mascha Roepius
Heerlijke producten snel verzonden Supper leuk ingepakt daar wordt je blij van
- Mimmetje9
Geweldige service. Behulpzaam. Snelle levering. Mooi ingepakt.
- Yke Riemersma
Super leuk verpakt, heerlijke thee soorten ook! Helemaal blij mee, zowel het deel om weg te geven voor mijn jarige zusje als dat voor mezelf! 😍👌
- Kelly
Wanneer iets niet leverbaar is, komen ze met een goed alternatief. De bestelling is ook echt een feestje om te ontvangen, door de heerlijke geur van de thee en de leuke verpakking.