Heerlijke thee, snelle en goede service en ook nog eens mooi verpakt!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Diana
- Jessica De Neijs
Goede service, heerlijke thee, super leuk ingepakt
Hoe zou je De Thee Winkel beoordelen?
- Jacoba
Een geweldige goede en snelle service
- Marijke
Feestelijk verpakt, snelle levering
- Wendy De Vries
Snelle levering, heerlijke thee
- jeannet hoitinga-hagenbeek
Snelle afhandeling en keurig thuisgebracht. Zakje erom heen zou wat minder luxe mogen wat mij betreft. Leuk dat er extra smaakje bij zit. (Had losse thee besteld). Thee is heerlijk.