Producten van chilly besteld, die zijn prima. Wel vond ik dat de levering erg lang duurde. Een volle week, waar ik van andere leveranciers alles de dag erop of daarop kreeg. Liet deze levering op zich wachten, ondanks dat op de site anders stond.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Brigitte van Woggelum
- Annamieke Groeneveld
Heerlijke thee en de verpakking is echt een kanootje! Heel erg leuk, daar word je meteen blij van 😊
Hoe zou je De Thee Winkel beoordelen?
- Monique Halderen van
Heerlijke thee!
- Naomi Verweij
Mijn product was super, maar de levering duurde ruim een week
- Yvelotte Hennings
Niet alleen de thee is van goede kwaliteit. Alles is smaakvol en verzorgd verpakt
- Petra
Goed op de hoogte gebracht dat een deel van de bestelling wat later leverbaar was. Verder was alles zorgvuldig verpakt en er zat zelfs nog wat extra’s bij. Super leuk, echt een aanrader!