Het uitpakken van de thee is als een cadeautje. Mooi verpakt
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Esther Kochanowski
- Fati Addarham
Perfect
Hoe zou je De Thee Winkel beoordelen?
- Claudia Alberts
Snelle levering. Keurig verpakt. Leuk dat er ook nog een proefzakje bij zat!
- Clemens Dericks
Weinig op aan te merken eigenlijk.
- marlien graaf
Supersnelle verzending. Lief en gezellig ingepakt en wat leuks erbij. Lekkere en betaalbare thee. Echt een aanrader
- Marleen j Hagendoorn
De thee is goed en de bestelling was snel binnen.