Goede communicatie en snelle levering. Verzendkosten wel wat aan de hoge kant voor 5 tubes tandpasta en ook het moeten tekenen voor ontvangst een beetje onzin, waardoor Post.nl twee keer voor niets aan de deur is geweest en ik het vervolgens toch heb moeten afhalen op een verzameladres. Beide keren kon ik op het verwachte aflevermoment niet aanwezig zijn. Het had m.i. ook gewoon bij de buren afgegeven kunnen worden. Misschien iets om over na te denken. Verder niets dan lof! en
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Diana Le Cuivre
- Pieter Glas
beetje veel plakband om de bestelde artikelen, verder prima service en snel!
Hoe zou je verzorgmarket.nl beoordelen?
- C. de Waal
Snel en correct geleverd.
- Gerry Schmidt
Alles vlgs afspraak geleverd en prima produkten
- I Ancher
Snelle bezorging
- Bart Rooms
Snelle verwerking en levering. Goede verpakking. Top.