Omdat ze kwaliteit leveren
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Kim verlaek
- Issy
Goede service
Hoe zou je Passie voor Stickers beoordelen?
- Kim
Ontzettend leuke producten, snelle levering.
- Samantha
Heb een emmer met tekst en naam Besteld.. heel leuk maar de naam sticker zat er niet mooi opgeplakt en er zat een scheurtje in! Ook in de rest van de tekst zaten kleine oneffen heden.. want ik ook slecht vind is dat je verzendkosten betaald wat post nl rekent € 6,95 terwijl het met DHL verstuurd word dat is goedkoper om te versturen jammer dat jullie dat zo doen! Helaas kreeg ik me bestelling ook pas na 3 dagen..
- Patricia Koole
Vandaag de mooie kadootjes aan mijn moeder gegeven. En wat is ze er blij mee! Supermooi!! Heel erg tevreden. En wat een goede en snelle service. Ontzettend bedankt!!
- Carina
Ben erg tevreden over het geboortebord voor mijn 4 kids. Kreeg eerst een voorbeeld via de mail en op mijn verzoek, werden van alle kids hun tweede naam ook toegevoegd. Ben er erg blij mee.