Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Passie voor Stickers heeft 44 5 ster reviews 44
Passie voor Stickers heeft 7 4 ster reviews 7
Passie voor Stickers heeft 1 3 ster reviews 1
Passie voor Stickers heeft 0 2 ster reviews 0
Passie voor Stickers heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Kim verlaek

    Omdat ze kwaliteit leveren

    Reageer
  2. Issy

    Goede service

    Reageer
  3. Hoe zou je Passie voor Stickers beoordelen?

  4. Kim

    Ontzettend leuke producten, snelle levering.

    Reageer
  5. Samantha

    Heb een emmer met tekst en naam Besteld.. heel leuk maar de naam sticker zat er niet mooi opgeplakt en er zat een scheurtje in! Ook in de rest van de tekst zaten kleine oneffen heden.. want ik ook slecht vind is dat je verzendkosten betaald wat post nl rekent € 6,95 terwijl het met DHL verstuurd word dat is goedkoper om te versturen jammer dat jullie dat zo doen! Helaas kreeg ik me bestelling ook pas na 3 dagen..

  6. Patricia Koole

    Vandaag de mooie kadootjes aan mijn moeder gegeven. En wat is ze er blij mee! Supermooi!! Heel erg tevreden. En wat een goede en snelle service. Ontzettend bedankt!!

    Reageer
  7. Carina

    Ben erg tevreden over het geboortebord voor mijn 4 kids. Kreeg eerst een voorbeeld via de mail en op mijn verzoek, werden van alle kids hun tweede naam ook toegevoegd. Ben er erg blij mee.

    Reageer