Al ruim 10 jaar klant; dat zegt toch wel genoeg denk ik ?!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anita Muller
- Veronica
Na jarenlang trouwe klant te zijn, ontzettend slecht behandeld door de klantenservice. Vanuit Dutch Designers Outlet geen bericht ontvangen dat de zending verzonden was , terwijl dit wel aangegeven staat in de bestellingsmail dat je deze hoort te krijgen. Tevens geen briefje in de brievenbus van DPD ontvangen. Waardoor ik geen weet had dat de zending klaar lag bij een dpd punt. Toen ik naging waar mijn zending was kreeg ik van Dutch Designers Outlet bericht terug dat ik de zending diezelfde dag nog kon ophalen bij het DPD punt. Waarbij ik aangaf dat ik nooit bericht had gehad dat de zending verzonden was. (Nee, ook niet in mijn spambox) Ik ben eerder weggegaan vanuit mijn werk zodat ik op tijd kon zijn bij dit DPD punt. Kom ik daar aan, is mijn pakket er niet. Hoor ik een dag later van Dutch Designers Outlet dat de zending al retour is gestuurd en dat ik de zending wel kan krijgen zolang ik de verzendkosten wederom betaal! Dit terwijl zij mij nooit hebben aangegeven dat de zending verzonden is, een belofte die zij maken en DPD nooit een briefje in de brievenbus heeft gedaan. Daarbij wordt mij gezegd dat ik de zending nog kan ophalen, terwijl dit helemaal niet het geval is. Daarbij krijg je zeer respectloze antwoorden terug vanuit de klantenservice. Nu alsnog retourkosten moeten betalen om mijn geld terug te kunnen krijgen. Belachelijk. Ik koop hier nooit meer. Inmiddels reactie verkregen waarbij zij zeggen te zien dat ik de e-mails wél heb ontvangen en tevens te hebben geopend. Het moet niet gekker worden. Graag ontvang ik deze ‘bewijzen’ op mijn e-mailadres van zowel het bewijs van de email dat de zending verzonden is alsmede het bewijs dat deze geopend zou zijn door mij.
Hoe zou je Dutch Designers Outlet ® beoordelen?
- Ingrid Post
Lekker voordelig en snelle levering.
- Toke van der Voort
Goed , fijn en duidelijk contact telefonische over me bestelling. Blij met me keuze.
- Armanda Roewen
Producten snel geleverd.
- sandra paquay
Snelle service en zeer goede kwaliteit zo als gewoonlijk! Ik heb al gehad dat het model niet was wat ik had verwacht en ook toen een zeer correcte afhandeling. Ik ben een zeer tevreden vaste klant geworden.