Afgelopen zaterdag hebben mijn dochter en ik een barista workshop gedaan bij Op de Weis. Wij hebben er erg van genoten. Prettige, gastvrije ontvangst. Daarna werd de groep in tweeën gesplitst. Het eerste deel was een theoretische achtergrond en een proeverij. Bij het tweede gedeelte ging het om het zelf koffiezetten en het maken van de latte art. Erg leuk, leerzaam en gezellig. Een echte aanrader.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Juliette
- Eugene
Vorige maand een espressomachine gekocht bij Op de Weis. Snelle en persoonlijke reactie op mijn vragen via de mail over deze machine. Bij het ophalen van de machine erg vriendelijk geholpen en zelfs nog een leuke attentie extra geleverd gekregen!
Hoe zou je Op de Weis, coffee, tea & more beoordelen?
- Diana
Een cadeaubon besteld voor een Barista workshop, snel geregeld en nog een aardige mail er achter aan! Aanrader dus
- Anoek Hendriks
Aankoop van high tea vouchers via de website ging goed. High tea was ook prima. Aardige bediening. Lekkere thee. Portie grootte genoeg, niet teveel. Scones waren lekker, wel jammer dat ze zeiden dat er clotted cream bij zat, het was meer een zurige yoghurt. Niet erg, maar noem het dan geen clotted cream.
- Pieter Kamp
Zeer snel bericht en bij de bestelling alles goed verlopen.
- Tonny
Fijne winkel. Snel en vriendelijk geholpen