Super winkel. Online m'n eerste "echte" espresso machine aangeschaft (Gagia Classic EVO Pro). Binnen korte tijd geleverd, met een persoonlijke note met een bedankje (handgeschreven) en een chocolaatje. Waar zie je dat tegenwoordig nog? Bij volgende aanschaf voor koffie benodigdheden eerst even hier kijken of zij het ook leveren.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Super winkel
- Ron Klaver
Zelfs tijdens het weekend kreeg ik antwoorden op mijn vragen.
Hoe zou je Op de Weis, coffee, tea & more beoordelen?
- GJ
Snelle levering, prima verpakt en goede prijzen.... aanrader!
- Duco
Goede service, snel geleverd.
- Josje
Snelle en correcte bezorging van mijn bestelling, met een lekker chocolaatje erbij, heel sympathiek!
- Cato
Perfecte en snelle levering, met een vriendelijke e-mail vooraf.