Moest er lang op wachten voordat hij binnenkwam. Denk door postnl. Vind het alleen jammer dat de kadoverpakking flink verkreukeld was en heb er dus een ander papiertje omheen gedaan toen ik hem weggeven heb. Slordig. De bedel op zich is erg leuk.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Monique Wind
- Feikje
Snelle bezorgen en item netjes verpakt.
Hoe zou je KidsJewels beoordelen?
- Marleen Derksen
Goede prijzen en zeer goede service!
- Lies Nijland
Alles prima geregeld formaat,grote valt wat tegen zou ware grote, afmetingen erbij zetten
- Jolanda Prins
Mijn nichtje was super blij met haar bedeltjes. En wij met de snelle levering
- Ineke Houtgraaf
Snel bestelling ontvangen, wij moesten iets omruilen ook keurig geregeld met retourenvelop.