Alles klopt tot nu toe bij dit bedrijf keurig netjes en perfect. Heb nog geen ervaring met het apparaat omdat ik het gisteren pas heb ontvangen en meteen geïnstalleerd. Ook dat is een fluitje van een cent. Ik had nog een vraag gesteld per email en kreeg bijna per kerende mail al het antwoord. Hier aan merk je dat er aandacht is voor de klant. Chapeau, maar nu het resultaat nog even afwachten.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Piet Berrevoets
- Ad Huijgens
17 jaar geleden de eerste ontkalker gekocht. Werkte niet meer dus logisch weer nieuwe gekocht.
Hoe zou je Calconditioner beoordelen?
- paul geeroms
Eerst gemaild voor uitleg en snel antwoord ontvangen. Levering reeds na een dag ontvangen
- Marc Boersen
Prima
- Antoon Hooglander
n.v.t.
- Ruud van der Linden
Duidelijk omschreven