Snelle levering en keurig ingepakt
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Heleen Jobse
- Maria
Snelle levering, het ziet er ook mooi uit. Maar ik vind ze ook een beetje kort, zeker op de rug. En het elastiek is te kort. Ik draag maat 40/42, dus eigenlijk zou dat goed moeten passen
Hoe zou je Kraagjeskopen.nl beoordelen?
- Salomo
De kraagjes zijn aan de kleine kant. Ik heb maat 44 . Ik pas ze maar net. Eigenlijk iets te strak. Ik zou het model veranderen. Aan de voorkant recht naar beneden. Aan de achterkant langer. Dus meer stof gebruiken. Dan kun je het beter glad naar beneden trekken. Ik zou 2 maten maken. Een pluspunt is het elastiek. Zodat het op zijn plaats blijft zitten. Kan ook iets langer. Ander pluspunt : het kraagje zelf is mooi en veel keus.
- Helen van Dongen
Retour sturen was een complete ramp. Maar na telefonisch contact, snel opgelost. Directe terugbetaling. Een oprecht dank je wel!!!
- Ada Van Empel
Goede en snelle levering
- A Annen
Snel geleverd, mooie kwaliteit, leuke kraagjes en keurig verpakt!