Gls bezorgdienst uiterst onbetrouwbaar en slechte dienstverlening. Verkeerde bevestiging bij niet thuismelding. Pakket te groot, dus zelf ophalen bij depot. Klantenservice 1 euro en niet open volgens openingstijden. Dus extra kosten moeten maken
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Claudia
- Jair Zeegelaar
Snelle levering en goede prijs/kwaliteit verhouding tov de concurrentie
Hoe zou je Atapack.nl beoordelen?
- CM van der Loop
Pakket ging per ongeluk naar een verkeerd adres. Deze vergissing werd beleefd en keurig hersteld.
- Arie Rijsdijk
Ben heel tevreden.
- Nelly Vogelezang
Vanwege het niet terugbellen naar mij over een bestelling werden excuses gemaakt en mijn bestelling diezelfde dag nog thuisbezorgd. Uitstekende Service dus!
- Patrick Bood
Een super shop... En een super goede service 💪👍👍