T
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij Atapack.nl, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Prima
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Prima
Service was gewoon normaal, goed. Niets op aan te merken. Wel vervelend is dat je in de webshop nog dingen kan bestellen die helemaal niet meer op voorraad zijn. Heel erg teleurstellend, was precies die producten had ik het hardst nodig.. Ze gaven aan ermee bezig te zijn, maar toch..
product besteld was niet leverbaar
Snelle levering. Was, ondanks dat er op de website stond dat de levering wat langer kon duren, de volgende dag al binnen.
Van alle goederen die ik bestelde was er slechts 1 artikel. Hierop heb ik bijna 2 weken moeten wachten. Mijn geld werd wel snel terug over gemaakt
Geweldige service. Had in de ochtend besteld en dezelfde dag werd het nog bezorgd.