Bij opmerkingen aangegeven dat ik op maandag niet aanwezig was. Werd het pakket toch op maandag gebracht. Kon ik zelf de zware doos elders ophalen waar ik niet met de auto kon komen. Een min punt, ik laat het niet voor niets thuis bezorgen. Geen enkele tegemoetkoming alleen dat het anders zou moeten kunnen. Maar nee dus, NIKS!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Yvonne
- Hans
Goede prijs voor dierensnacks
Hoe zou je beestachtiggoed.nl beoordelen?
- Penny
Snelle bevestiging en verzending. Helaas werd de track&trace vanuit gls op de bezorgdag gewijzigd waardoor mijn bestelling pas 2 dagen later werd geleverd.
- Gb Harms
Dure bezorgkosten te duur
- Roy
Helemaal goed. Er mag wel beter gecommuniceerd worden rondom de levering en de verwachting daarom heen. Dit werd pas duidelijk na navragen via Whatsapp wat trouwens wel echt heel snel ging. Maar het zou beter zijn om het niet te hoeven vragen :)… maar voor de rest gaan we hier in de toekomst zeker weer bestellen!
- Joyce Willemsen
Goede kwaliteit hondensnacks besteld