Uitstekende service. 1 product was niet op voorraad, snelle reactie hierop gehad met een alternatief. Snelle levering. Prettige webshop met prima bestelproces en betalingsmogelijkheid. Mijn bestelling was meer dan € 100. Heb € 6,50 verzendkosten betaald. Begrijp de gratis verzending niet indien je voor meer dan € 100 bestel. Ondanks dit zal ik zeker in de toekomst weer bestellen bij Aromashop en zal het iedereen aanbevelen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- A Overgaauw
- D Kris
Na niet kloppen op de site van voorraad ivm beurs hebben ze het geen wat ze hadden opgestuurd en resterende gecrediteerd netje en snel geregeld duidelijk gecommuniceerd
Hoe zou je Aromashop Nederland beoordelen?
- Margreth van Ham
Blij dat ik het mag verkopen. Bij de Zoete inval in Egmond aan Zee!
- Ingrif Van Breemen
Goede service en vriendelijk mensen
- Wim Smits
Goede service en snelle levering. Top!!
- Paul Veltman
Keurige afhandeling. Maken waar wat men beloofd.