Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Autotravelshop heeft 159 5 ster reviews 159
Autotravelshop heeft 53 4 ster reviews 53
Autotravelshop heeft 8 3 ster reviews 8
Autotravelshop heeft 10 2 ster reviews 10
Autotravelshop heeft 11 1 ster reviews 11

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Rich

    Alles in orde. Vriendelijk contact.

  2. Sebastiaan strijker

    Snelle levering, alleen de beschrijving klopt niet met de onderdelen. Moest iets losschroeven wat helemaal niet inelkaar zat, maar als los onderdeel erbij. Dus het was even puzzelen.

  3. Hoe zou je Autotravelshop beoordelen?

  4. Jeffrey coomans

    Snel en goed geleverd

  5. Corry Lassche

    Op tijd geleverd en precies goed

  6. Jochem Sjoers

    Snelle en correcte levering 👍

  7. Robert Roebersen

    Dacht tijdig van te voren mijn dak-dragers bestellen voor de vakantie. Eerst gekeken of deze op voorraad is en inderdaad volgens de berichten de dag erop verstuurd via DHL. De levering is bedroevend en deze wordt bij DHL steeds een dag opgeschort(en ik maar steeds wachten) en de kans dat ik zonder mijn dakkoffer op vakantie moet wordt steeds groter. Ook de duidelijke informatie voorziening bij DHL is slecht, is voor een gewone man niet uit te komen. Het frustrerendste is dat Autotravelshop telefonisch niet te bereiken is en het bellen naar DHL een kostbare (1euro per gesprek) en langdurige (veel wachtende) aangelegenheid is.... Heb nu inmiddels wel telefonisch kontakt gehad. Bleek inderdaad bij DHL fout te gaan en stond ergens in bij DHL service point in Schiedam. Moest weer een verzend opdracht worden aangemaakt om het bestelde artikel bij mij thuis te worden afgeleverd. Maximaal 5 werkdagen zal dat nu nog extra gaan duren. Ik heb inmiddels geen vertrouwen ben met nodige frustratie zelf naar de DHL servicepunt gereden(80km) om het pakket in ontvangst te nemen. Thuis aangekomen en bij het opende van de doos blijkt de originele verpakking ook nog erg beschadigd te zijn en de onderdelen er zomaar uit te vallen. En nu maar hopen dat alles compleet is! Helaas, wordt de volgende keer bij een andere webwinkel! :-(

    Reageer