Originele bedankjes. Leuk dat de mogelijkheid er is om de bedankjes zelf in elkaar te zetten. Heel prettig dat er een afname per stuk is i.p.v. bijvoorbeeld per 10 of 20.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Esther
- Mirella
Perfect geregeld weer!
Hoe zou je Ik ga trakteren beoordelen?
- Lena tuinder
Helemaal fantastisch, optijd leverert en op vrijdag kon ze trakteren op de opvang!
- Karin
Hele leuke originele traktatie! Snelle levering en goede service. Wij zijn er blij mee :)
- Milou
Goede service en snel geleverd
- Top
Snelle levering zeer klantvriendelijk fijn en anel contact via de ap. Kids waren ook helemaal blij met de traktatie. Komen zeker weer terug