Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Ik ga trakteren heeft 6592 5 ster reviews 6592
Ik ga trakteren heeft 876 4 ster reviews 876
Ik ga trakteren heeft 68 3 ster reviews 68
Ik ga trakteren heeft 15 2 ster reviews 15
Ik ga trakteren heeft 7 1 ster reviews 7

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Esther

    Originele bedankjes. Leuk dat de mogelijkheid er is om de bedankjes zelf in elkaar te zetten. Heel prettig dat er een afname per stuk is i.p.v. bijvoorbeeld per 10 of 20.

  2. Mirella

    Perfect geregeld weer!

  3. Hoe zou je Ik ga trakteren beoordelen?

  4. Lena tuinder

    Helemaal fantastisch, optijd leverert en op vrijdag kon ze trakteren op de opvang!

  5. Karin

    Hele leuke originele traktatie! Snelle levering en goede service. Wij zijn er blij mee :)

  6. Milou

    Goede service en snel geleverd

  7. Top

    Snelle levering zeer klantvriendelijk fijn en anel contact via de ap. Kids waren ook helemaal blij met de traktatie. Komen zeker weer terug