Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Ik ga trakteren heeft 6591 5 ster reviews 6591
Ik ga trakteren heeft 876 4 ster reviews 876
Ik ga trakteren heeft 68 3 ster reviews 68
Ik ga trakteren heeft 15 2 ster reviews 15
Ik ga trakteren heeft 7 1 ster reviews 7

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Danielle

    Duidelijke website! Snel antwoord op je vraag. En snel geleverd.

  2. E.IJZENDOORN _Bakker

    Mooie producten goed verpakt en snelle levering

  3. Hoe zou je Ik ga trakteren beoordelen?

  4. Gwen

    Alles is vlot geleverd. Ik had gekozen voor brievenbuspost en dan zou het teveel betaalde bedrag worden teruggestort. Uiteindelijk is er pakketpost van gemaakt. Volgens mij had mijn bestelling gewoon in den brievenbusdoosje gepast.

  5. Janah

    Stickers zaten op een rol waardoor er allemaal kreukels in zaten, enkele stickers plakten al niet meer goed. Verder waren er 3 van de 40 wat puntjes erin hadden wat kapot waren. Stickers waren niet duur maar had iets meer ervan verwacht. Aangezien we niet tevreden waren hebben ze zelf contact met ons opgenomen en na overleg van foto’s hebben we vandaag de nieuwe stickers gekregen. Wat een top service vind ik dit!! Ondanks dat we eerst niet tevreden waren, zijn we nu dik tevreden! Bedankt om het zo goed op te lossen!!

    Reageer
  6. Saskia

    Leuke traktaties en snelle levering

  7. Klaske elzinga

    Goeie service en alles netjes verpakt echt een aanrader...