Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Ik ga trakteren heeft 6591 5 ster reviews 6591
Ik ga trakteren heeft 876 4 ster reviews 876
Ik ga trakteren heeft 68 3 ster reviews 68
Ik ga trakteren heeft 15 2 ster reviews 15
Ik ga trakteren heeft 7 1 ster reviews 7

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Mylene

    Snel geleverd netjes verpakt , dochter blij met een leuke traktatie ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

  2. Riekie dijkema

    Super! Snel geleverd en heel leuk ingepakt

  3. Hoe zou je Ik ga trakteren beoordelen?

  4. WK traktatie

    Derde keer besteld voor een traktatie. Alles vlot en keurig verpakt verzonden. Onze zoon vindt het leuk om zelf zijn traktatie nog klaar te maken + de gepersonaliseerde sticker met naam en leeftijd. Wederom bedankt en tot de volgende bestelling!

  5. Dilek

    Super leuke traktatie. Alles was netjes verpakt en snel verstuurd.

  6. Anja

    Hele leuke hebbedingetjes en mooi verpakt. alleen jammer dat de verzendkosten voor België zo hoog zijn.

  7. Marius

    Al jaren leuke spullen en lekkere snoepjes. Deze keer gekozen om de traktaties ook in te laten pakken en dat was helemaal top! Echt een aanrader!