Snel geleverd netjes verpakt , dochter blij met een leuke traktatie ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mylene
- Riekie dijkema
Super! Snel geleverd en heel leuk ingepakt
Hoe zou je Ik ga trakteren beoordelen?
- WK traktatie
Derde keer besteld voor een traktatie. Alles vlot en keurig verpakt verzonden. Onze zoon vindt het leuk om zelf zijn traktatie nog klaar te maken + de gepersonaliseerde sticker met naam en leeftijd. Wederom bedankt en tot de volgende bestelling!
- Dilek
Super leuke traktatie. Alles was netjes verpakt en snel verstuurd.
- Anja
Hele leuke hebbedingetjes en mooi verpakt. alleen jammer dat de verzendkosten voor België zo hoog zijn.
- Marius
Al jaren leuke spullen en lekkere snoepjes. Deze keer gekozen om de traktaties ook in te laten pakken en dat was helemaal top! Echt een aanrader!