Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Ik ga trakteren heeft 6591 5 ster reviews 6591
Ik ga trakteren heeft 876 4 ster reviews 876
Ik ga trakteren heeft 68 3 ster reviews 68
Ik ga trakteren heeft 15 2 ster reviews 15
Ik ga trakteren heeft 7 1 ster reviews 7

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. M

    Zeer snelle levering en erg leuke traktatie en kant en klaar verpakt !

  2. Josje

    Goed geregeld met voor mij hele leuke vierdaagse cadeautjes, goed bereikbaar en snel geleverd.

  3. Hoe zou je Ik ga trakteren beoordelen?

  4. Manda

    Ik zocht een leuke beloning voor het lopen van de avondvierdaagse door begeleiders. Bloemen hebben veel te lijden tijdens zo’n loop. Daarom heb ik de solar-tulpen gekocht. Toch een bloem maar wel een ‘houdbare’ bloem. De bestelling ging vlot, de levering ook en de bloemen waren goed verpakt en kwamen heel aan

  5. Saskia

    Heel mooi,juist verpakt en netjes en super op tijd geleverd !

  6. Jan-Ruben

    Echt super! Hele leuke traktaties voor de avondvierdaagse 😁

  7. Meijer

    Hele goede service. Mooi ingepakt en een gezellig kaartje erbij en een snoepje. Dat maakt toch het verschil. Goed bezig!!