Zeer snelle levering en erg leuke traktatie en kant en klaar verpakt !
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- M
- Josje
Goed geregeld met voor mij hele leuke vierdaagse cadeautjes, goed bereikbaar en snel geleverd.
Hoe zou je Ik ga trakteren beoordelen?
- Manda
Ik zocht een leuke beloning voor het lopen van de avondvierdaagse door begeleiders. Bloemen hebben veel te lijden tijdens zo’n loop. Daarom heb ik de solar-tulpen gekocht. Toch een bloem maar wel een ‘houdbare’ bloem. De bestelling ging vlot, de levering ook en de bloemen waren goed verpakt en kwamen heel aan
- Saskia
Heel mooi,juist verpakt en netjes en super op tijd geleverd !
- Jan-Ruben
Echt super! Hele leuke traktaties voor de avondvierdaagse 😁
- Meijer
Hele goede service. Mooi ingepakt en een gezellig kaartje erbij en een snoepje. Dat maakt toch het verschil. Goed bezig!!