Leuk contact gehad op de app met een vraag over tekst op de sticker van de traktatie. Toen op een feestdag de traktatie besteld en die zelfde dag verzonden! Het pakket was super netjes verpakt en het in elkaar zetten ging gemakkelijk. Mijn zoontje was dolblij met de traktatie en de kinderen van de opvang hebben ervan genoten! Ik zal zeker nog een keer bestellen!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marijn
- Danny
Geweldig geholpen met een snelle verzending voor de avondvierdaagse. De traktaties waren netjes verpakt en een groot succes bij de kids die ze kregen!!
Hoe zou je Ik ga trakteren beoordelen?
- Jolanda
Hele leuke traktaties, snel verstuurd, geweldig ! Tot een volgende keer.
- Michelle
Snel verzonden en ontzettend leuke kadootjes voor de aankomende avondvierdaagse!
- Jeebee
Leuke spullen en snel bezorgd
- Kim
Leuke prijzen, leuke kado pakketjes