Ik had het boek heel snel binnen en vond het zo ontzettend lief dat er een persoonlijk kaartje bij zat! En lekkere chocolaatjes. Echt top. Boek (zwangerwens) ook heel mooi.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Tessa Stammes
- Lianne Lubbinge
Mijn bestelling snel in huis. Een persoonlijk handgeschreven kaartje erbij maakt het nog persoonlijker. Bedankt!
Hoe zou je Zebrapaardje beoordelen?
- Maike van kasbergen
Mooi ingepakt terwijl het voor mijzelf is, prachtig persoonlijk handgeschreven kaartje erbij!
- J. Geerts-Seinen
Snelle levering. Goed verpakt.. Persoonlijk woordje toegevoegd.
- Britt Booij
Ik ben heel blij met mijn bestelling. Er zat zelfs een persoonlijk geschreven kaart bij dat ik erg waardeer. Hartstikke bedankt 😊
- Heidi Tolhoek
Heel tevreden! Mooie spulletjes, prachtig afgewerkt en op een persoonlijke manier ingepakt.