Heel tevreden! Snel in huis, met een lief persoonlijk berichtje en wat te snoepen erbij. Dank jewel!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Dianne Rensink
- Sandra Martens
Het persoonlijk geschreven briefje vond ik zo lief! Rompertje was leuk ingepakt met het briefje en twee kleine mini Tony 's. Ik ben gelijk fan geworden. Bedankt!
Hoe zou je Zebrapaardje beoordelen?
- Ruth Soer
Heel persoonlijk
- Manon Siemelink
Snelle service en zeer mooi verpakt. Een feestje on de doos open te maken en dan ook nog een persoonlijk kaartje erin.
- Alexandra Verboom
Super snelle levering mooie materialen
- Robert Van Den Hoek
De met naam bestelde producten waren sneller binnen dan verwacht. Goede snelle service dus.