Moest er even op wachten maar het ziet er netjes uit! Goed verzonden. Blij mee =).
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Dagmar Geveling
- Ingrid
Vlotte levering mooie lamp. Blij mee :)
Hoe zou je Zebrapaardje beoordelen?
- Cindy Griekspoor
Top heel erg blij mee!! Had een roze boek besteld met beige bedrukking en werd hier netjes over geïnformeerd dat de beige bedrukking niet heel goed zichtbaar zou zijn op het roze boek dus dat wit mooie zou zijn maar dat ik er alsnog voor zou mogen kiezen om de beige bedrukking te nemen. Vind het al heel netjes dat er iets gecommuniceerd wordt zijn ze namelijk niet verplicht.
- Nicky
Super lief dat er een persoonlijk geschreven kaartje bij zit!!
- Anoniem
Geweldige service!!!
- Macy Grootjen
Goede service!